Lucka nr 5 - berätta om vem du var för ett år sen

Hm, för ett år sen?
Decembermånad och jag gick väl i spinn för julen. Planerade säkert alla julklappar och allt julgodis som skulle göras. Jag längtade nog efter snö också. :)
Om jag går tillbaka i bloggen höll jag på att baka saffransbullar som blev supergoda det året. Det kommer bli samma i år, har bara inte hunnit göra dem än.

För ett år sen var jag nog ganska otålig och ville att vissa saker skulle ske på en gång. Att vi inte tog tillvara på tiden och gjorde det bästa med den. Men idag, med lite facit i handen har jag insett att man måste lugna ner sig och vänta in. Allt kan inte komma på en gång, allt har sin tid liksom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?