Lucka nr 22 - berätta om något du är beroende av

Jag har något som sitter fast på höften, har gjort sen jag köpte den och kommer inte släppa den heller i första taget. Går den sönder kommer det bli en till av samma tillverkare fast i nyare modell.

Jag pratar om min mobil, min fina, vita iphone. Jag var superanti förut mot just iphone, tyckte det var så upphåsat kring dem och att ALLA skulle ha en. Hade man ingen, var man ingen var väl känslan jag fick. Jag är oftast (till en början iaf) en motfallskärring och blir anti mot något som man bara MÅSTE ha. Men när min telefon fuckade ur och jag hade fått möjligheten att "pilla" på en iphone kände jag att det är en sån det måste bli.
Och jag ångrar inget, eller jo det gör jag. Jag ångrar att jag inte köpte en iphone mycket, mycket tidigare... ;)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?