Lucka nr 21 - berätta om någon du älskar

Lokförarn...

En man i sina bästa år?!? ;)

Träffades via internet 2003, på hösten och började prata. Först via nåt community som jag inte minns namnet på, sen via mail innan vi gick över till telefonsamtal.
Till slut bjöd jag över honom på en fika en fredagkväll och efter hans tvättid dök han upp och vi pratade fram till småtimmarna. Vi satt i varsitt hörn på min hörnsoffa och pratade, pratade och pratade.

Idag vet jag inte vad jag skulle göra utan honom, varje gång jag tittar på honom blir jag varm inombords och tanken på att han "är min" gör mig ännu gladare.
Nästa år firar vi 10 år tillsammans, tänk vad tiden går fort när man har roligt och det ska bli intressant att se vad 2013 har planerat för oss. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2