Lucka nr 19 - berätta om en vän som bort långt bort

 
 
bild ärligt sluten från Ullis sida på facebook.
 
Det här är Ulrika, en tjeja som bor i Borås-trakten. Långt borta? Nja, kanske inte men för långt bort för att kunna träffas oftare än vad vi gör.
Vi lärde känna varandra via sajten Viktklubb.se och nånstans på vägen upptäckte vi att vi var på samma våglängd. Vi peppade varann till "underverk", vi hade promenaddejter på mornarna där vi smsade med varann under promenaden. :) Tänk så skojigt vi hade!
Ja, jag skriver hade för de där promenaderna blir inte av längre, iaf inte för mig. Ullis är fortfarande ute och trummar med sina ben.
Hon peppar mig fortfarande även om jag är något mer svårstartad numera.

För två år sen gjorde vi slag i saken och bestämde träff, vi åkte halva vägen var vilket resulterade i Gränna men hallå?!? I viktminskningssyn var ju polkagris-land inte det bästa. Det fick bli Jönköping och A6, för shoppa ser ni, är bland det bästa vi vet! Och till varje träff ( har bara skett två hittills) har vi haft någon form av utmaning. Den som vunnit bjuder den andra på en vaniljlatte på Espresso. :)
Iår har vi inte lyckats få till nån träff men nästa år måste vi ses! :)
 
 
första året vi sågs förlorade jag och fick öppna plånboken. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?