Lucka nr 14 - berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig

Alltså, att leta reda på ett kort som nån annan tagit på mig är inte så lätt. Eller, haha, det låter ju som om ingen tar kort på mig utan att jag fixar det själv. ;)

Men när jag suttit och tittat lite på bilder på både facebook och i datorn hittar jag två som får mig att le. Två kort från två resor som båda två var helt underbara att det är svårt att välja ett av dem.

Paris-resan 2010 som jag den bästa resan jag gjort.
Blev totalt förälskad i stan, folket, språket, maten och vinet. ;)


Nice-resan 2011, lika underbar den som Paris-resan.
Vacker stad eller vackra städer eftersom vi åkte tåg både till Cannes och Monaco.
God mat, gott vin och underbart sällskap. ;)
 

 
En bild som fina Simon tog på mig, gullungen som blivit så stor att han fixar en kamera. ;)

Kommentarer

  1. Härliga bilder på dig. Paris gillade jag oxå men Nice har jag aldrig varit i. Min favoritstad är Barcelona bara älskar allt i den staden.
    Ha en bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2