Lucka nr 11 - berätta om dina framtidsdrömmar

Mina framtidsdrömmar... Det är väl nu jag ska skriva om den brilijanta plan jag har va?

Min största och främsta dröm är att få bli fru Lokförare och nångång i framtiden vet jag att det kommer bli av. Att vi sen skulle bli välsignade med smått vore ju ännu en dröm. :)
Men att få bli fru känns ju ganska "low" om jag får önska mig vad jag vill i framtiden. Men i dagsläget är det just det jag känner mest för.

Att få ett nytt jobb vore ytterligare en dröm, att få starta eget vore en ännu större dröm. Jag sitter just nu och inte riktigt vet vad jag vill göra med min framtid.
Att få starta ett eget fik eller något dylikt som har med bakning att göra vore nåt riktigt roligt. Eller att komma på något som alla bara måste ha och få starta ett företag där man säljer just DEN grejen som ALLA bara inser att de måsta äga.

Tänk att få "kasta" sig ut, testa sina vingar och göra något helt nytt. Något som man inte riktigt trott om sig själv...

Kommentarer

  1. Hejsan!
    Det gäller bara att våga och satsa så "go for it girl"...:)
    Vad gäller giftemål och smått så kommer nog det oxå...
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?