Juldagen

Juldagen är en av de skönaste dagarna kring julen. Eller alla dagar har sin tjusning förstås men juldagen är nåt speciell.
Här tar vi det lugnt, lite snöskottning har vi sysselsatt oss med men annars är det lugnt. Förr om åren pillade man på sina nya julklappar men ju äldre man blir, desto färre blir klapparna. ;)

Det blir lite tv-tittande och lite läsande med mina nya fina fårskinnstofflor på fötterna. :)Vem vet, kanske ett par praliner och julmust.
Till middag blir ju julmat förstås och kanske kan man ta en lur på maten.

Vad gör du på juldagen?



Kommentarer

  1. Jag spenderar min juldag på nästan exakt samma sätt......framför tv:n i pyjamas......mysandes med godis, ätandes julmatsrester och bara vara.....så härligt!
    De tofflorna såg sköna ut, sådana kanske man skulle sig ett par.....

    Love U

    SvaraRadera
  2. Jag har legat i soffan och stått vid spisen idag.
    Inte vad jag hade planerat, men så blev det.
    Julkram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?