Årets julgran

Såja, Lokförarn borta och då dansar Sara på bordet! ;)

Idag har en julgran (och inte kulgran) fixats, precis samma hemlighetsmakeri som förra året. Men nu står den på plats, kanske inte liiiiiika fin som förra årets men inte långt därifrån. Och vilken hjälp jag har av min arbetskamrat Mari när det både ska väljas ut och sättas i foten. Helt själv hade jag inte fixat det.

Så nu sitter jag här, ljusen tindrar i granen, värmeljusen lyser, glöggen är varm och jag tittar på Morden i Sandhamn. Så bye! ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2