Jag kräver!! ;)

För ett bra tag sen var jag med anna och köpte väska, då berättade hon att hon snöat in på en musikgrupp. Hon spelade lite för mig och berättade säkert var hon hittat gruppen. Det minns jag tyvärr inte, sorry anna!
Men namnet la jag på minnet och när anna härom dagen berättade att hon "drunknade" till en av låtarna och nästan krävde av oss (inbjudna) läsare till hennes blogg att lyssna på låten i ett mörkt rum. Och eftersom anna med litet a är så skräckinjagande ;) vågar man inget annat. Jag letade reda på gruppen på Spotify och när kvällen kom gjorde jag som hon sa... Och jag drunknade jag med och nu vill jag inte sluta lyssna. Jag lyssnar i lurar t/r till jobbet, när jag ligger i sängen, på toa, ja you name it!

Mumford and sons heter dem, låten som vi "drunknade" till heter Below My feet. Nu gör jag som anna och kräver av er att lyssna ni med!
De kommer från London och är en folkrockgrupp, sjukt bra!!

Kolla den här videon! I will wait...







Kommentarer

  1. Hurra för Sara! Visst är de smått beroendeframkallande!

    SvaraRadera
  2. Okej, det är väl bäst att göra som du säger.....=)

    Love U

    SvaraRadera
  3. Jag kräver att du lyssnar på Mando Diaos skiva infrusen......speciellt låten Strövtåg i hembygden.....den är också super! =)

    Love u

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?