Det ska firas...

Min fina fina pappa...
Så som han har ställt upp på mig genom tiderna.
Köpt mig (nästan) det jag pekat på.
Kört mig och mina kompisar land och rike runt för div basketmatcher när jag gick i mellanstadiet.
Som han ställt krav på mig och som jag protesterat emot högljutt.
Som han har, efter ett kort samtal mitt i natten, klivit upp och åkt och hämtat mig och mina kompisar och sett till att vi kommit hem ordentligt.
Hur han "skällt" på mig och bett mig vara tyst i bilen när jag varit onykter och pratat så hans öron blöder.
Hur han (och mamma) åkte 17 mil (enkel resa) varje helg för att komma ner till mig i Linköping, bara för att jag var "ensam".
Hur han fixar när jag ber honom, oavsett vad jag frågar efter.

Hur ska jag någonsin kunna återgälda det han gjort för mig?

Jag älskar dig pappa och jag hoppas du får en fin fars dag!! ❤

Kommentarer

  1. Våra föräldrar har alltid funnits för oss på alla sätt. Vilket underbart kort du har på pappa!

    Älskar dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?