Att det ska vara så svårt...

Sen en tid tillbaka har jag och anna försökt få till en fika. Men inte bara hon och jag utan även med våra respektive och annas små knodds.
Alltid har det varit nåt i vägen och till slut trodde jag att anna skulle både ge upp att fråga men också tro att vi inte ville komma och fika.
Men vi vill det anna! Och vi hittade ett datum, i morgon skulle vi åka dit på en fika men vad händer?!? Det bidde sjukstuga i det Jertlandska residensen så vi valde att skjuta på det. Datumet som passade härnäst var 1december. Måtte nu inget annat ske!! ;)

Och dessutom har hon tydligen gått och haft ångest över att bjuda fröken Kaka på fika. Lilla hjärtat, det behöver du inte ha!! ;)

Kommentarer

  1. Haha, men du har ju liksom foton på fika var och varannan dag upplagda och älskar alla kakböcker och sånt så man kan ju inte komma med torra Ica-bullar och delicatobollar! Men nu blir det lussebullar! Det är det ju perfekt datum för!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2