Tur att man inte hetsar upp sig...

Har fixat och trixat hela dagen, varit vaken tidigt och varit iväg en sväng. men efter att vi ätit och kommit hem kände vi att tröttheten tog överhanden. Valde därför att vila lite på maten vilket inte är så dumt och tur var ju det...
Efter vilet fick jag för mig att göra en pulverkaffe och efter att jag hällt i pulver och sen hällde på vattnet sa det plopp om glaset och så delade det på sig. Det sa verkligen plopp, har aldrig hört på maken...?!?
Men det var ju kaffe över hela bänken, över skåpsdörrarna och på golvet...

Men vilket tur att jag kunde le åt eländet och till och med ta kort. Är man skadad eller? ;)

Kommentarer

  1. "Plopp" säger det verkligen om ett glas som spricker. Och ang ditt skadade tillstånd med kameran i högsta hugg så tror jag att det handlar om att du är bloggerska.
    Bloggerska=kameran redo ;) <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2