Jag har sagt det för...

Men för säkerhetsskull säger jag det igen...
Det JAG inte har i huvudet, får jag ta på bensinräkningen istället!

Hade ju tandläkarn idag, plus att jag skulle ner på stan och göra lite ärenden. Åker hemifrån med lite stress för jag var något sen. Ramlar in på Smile precis som bokad tid. Får ändå sitta ner och vad gör man när man har några min över? Kollar mobilen förstås... Men den låg ju kvar hemma så det gick inte.
Fixar garnityret och får med beröm godkänt, inte mycket tandsten och inga hål. Jippie! Ska betala och vad händer då? Jag hittar inte plånboken, den ligger också kvar hemma. Morr och mutter!!
Det innebar ju att det fick bli raka vägen hem och skippa den ev shoppingen på stan. :( Och en extra sväng i morgon in till stan istället.

Men jag har ett glatt garnityr iaf... ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?