Glömde...

Imorse vaknar jag av att jag hör bildörrar slå igen.
Upp och hoppa bara, nu var byggarna här! Slammer och buller, direkt börjar de sätta upp byggställningarna. I ösregn!
Men det här betyder ju att man inte kan springa omkring som man kanske brukar på morgonen, halvnaken liksom.
Och det här gjorde ju att jag glömde vågen, fast gårdagen gjorde nog sitt till också. Vi spenderade den på ett sätt som varken Lokförarn eller jag planerat. Inget jag vill skriva om här heller så...

Tisdag i morgon, f-möte i morgonkväll vilket i sin tur inte lockar. Det har väl mest att göra med att man ska jobba på kvällen. Booooring shit liksom! :(

Men min plan är att väga mig i morgon, så jag återkommer då. ;)

Nu ska jag fortsätta se på Torka inga tårar utan handskar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?