En dag kvar...

Bara morgondagen kvar den här veckan innan jag får ta helg. Wihoo!
Har tagit semester på fredag, inte för att jag ska åka nånstans eller så utan bara för att jag kände för att ta det. Skulle ha stängt på jobbet och nä, det lockade inte just den här fredagen. ;)

Tandläkarbesök i morgon, aldrig roligt men ett nödvändigt ont gissar jag. Ska även ta en sväng på stan, kika på Lagerhaus och på Panduro. Gjorde en julbeställning på Panduros hemsida för inte så länge sen men det har inte kommit än, visserligen känns det liiite tidigt än så länge men snart så kommer jag in i christmas-mode. ;)

Träning i morgonkväll, känns som jättelänge sen nu även om det bara är två veckor. Gymmet får det bli innan vattengympan för att träna lite på mina övningar som jag fått av Calle. Har varit lite dålig på det på sistone.
Fredagfm planerar jag in att åka tillbaka till simhallen igen, ta en sväng i bassängen och basta lite och bara njuta av en ledig dag. Framåt kvällen blir det nog nån form av middag ute och ev en bio men frågan är ju bara vad man ska se. Några tips?

 
 
Jag unnade mig lite vaniljglass med hard-topping med lakrits i våra fina skålar.
Det bästa är att de rymmer inte så mycket, perfekt! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?