Detox, funkar det?

Ett par gånger har jag kört MethodDrain Detox, en örtessens man blandar ut med vatten och dricker under dagen. 1.5l och så ska man dricka mer vatten utöver det där. Ingen alkohol och måttligt med kaffe under den här perioden (20 dagar).
Det känns bra när jag använt det, och visst tycker jag att jag gått ner nåt kg.

Nu ska jag testa nåt nytt, detoxplåster för fötterna. I fem dagar ska jag klistra dessa plåster i hålfoten och ha de under natten. Tydligen är de vita när jag sätter dit dem och mörka när jag tar bort dem. Hua!! ;)
Plåstret ska (bortsett från att rensa kroppen från slaggprodukter) öka blodcirkulationen, öka förbränningen, förbättra sömnkvalitén och stärka immunförsvaret.
Efter fem dagar är det ett slimplåster som ska sitta på naveln som gäller i tio dagar. Det ska minska suget och hungerkänslan, öka ämnesomsättningen, minska upptaget av fett, socker och stärkelse och rensa kroppen från toxiner.

Om bara hälften funkar blir jag glad! ;)
Men jag får lugna mig till nästa vecka, man ska tydligen inte använda det här under menstruationen. Men jag ser fram emot att börja...

Kommentarer

  1. Såna plåster vill jag också testa!! Men det stod att man inte fick ha skaldjursallergi då så jag är körd. Iaf det märke jag kollade upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, sånt har jag inte ens kollat upp. ;)

      Radera
    2. Nej varför skulle man om man inte var allergisk! :-)

      Radera
  2. Låter som hokuspokus.
    Men om det funkar vill jag prova!
    Du får vara testkanin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst låter det hokuspokus men spännande ska det bli!
      Jag får lämna utförlig dag-för-dag rapport sen ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2