Det var synd...

Kommer ni ihåg de gamla fotona vi hittade bakom en kökbänken i gamla köket? Idag tog jag några syltbullar och gick till grannen men tyvärr kunde hon inte hälpa mig. Det var inga hon kände igen men nästan gissade att det var Elis (han som byggde vårt hus) familj med hans bröder.
Elis fru, Margareta bor i Ljungsbro och lever 97 år gammal och uppe i skogen här i området bor dottern. Jag får helt enkelt forska vidare. :)

Efter grannbesöket tänkte jag gå en sväng men var alldeles för tunt klädd. Men några foton fick jag allt och ett av dem blev ju riktigt, riktigt bra. I love Instagram med alla dess möjligheter.

 
 

Snart fredag och då drar jag upp till Sörmland, en åteträff med folk från högstadiet som man har lite sporadisk kontakt med via fejjan. På lördag är det marknad i Strängnäs och lite mys med systeryster står på schemat. :)
 

Nu kommer en favoritårstid för nu får jag ta på mig mina mössor!
I love mössor!

Kommentarer

  1. Oj vilket fint foto, visst är det kul med instagram.
    Hoppas du får reda på fakta om korten du hittade.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart höstfoto! Det är så vackert vid kanalen så här års. Men snart är det bara grått, grått, grått... Men då är det snart Advent och mys inomhus så det har sin charm det med. /Ica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2