Skit och pannkaka!

Kom hem från jobbet och kände hur jag "drog ner rullgardinen"...
Fy så trist att komma hem till ett tyst och tomt hus. Lokförarn har jag inte "sett" sen i måndags, han kom hem och sov inatt men inte ses man då inte. Vi brukar kunna mötas i dörrn men inte ens det.
Och inte kommer han hem idag heller, i morgon dyker han upp och gästspelar över helgen.
Och tillråga på allt måste jag hitta på något att äta idag, skit också!

Och så mens på hela paketet och som i sin tur förklarar sinnesstämningen för tillfället!

Kommentarer

  1. Men goaste Sara! Skickar en stor kram och tänker på dig.

    SvaraRadera
  2. Fy så trist!! Här känns det ungefär lika idag, skitdag!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Blä såna dagar är skit. Men snart får du en ny dag att starta om med. Kram!

    SvaraRadera
  4. Men lilla sötnosen!
    KRAM!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?