September

September idag, sommaren är väl officiellt förbi men inte behöver vi buttra ihop för det?

Jag gillar hösten, framförallt när den visar sig från sin bästa sida med hög och krispig luft, när man värmer sig med en kopp av favoritteet eller varm choklad, tänder ljus och tänder brasa i kamin. Mustiga köttgrytor med rödvin till det, jag kan nog fortsätta i "evighet".
Nu gäller det att se till att ha saker att se fram emot, att boka in roliga grejer som gör resan framåt rolig. Jag börjar med en liten tripp nästa helg, jag och Lokförarn drar till Jönköping. Antingen blir det över dagen eller så övernattar vi, det är inte riktigt bestämt än. :)
Har även ett biobesök och middag inplanerat med en vän som fyllt år, min present till henne liksom. :)

Vad har du planerat in i september?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2