Segt...

-0.2 även denna måndag...
Surt vill jag inte säga men det känns ju lite segt.

Kommentarer

  1. Men det är ju ett minus ivarje fall! Åh du har ju ändå unnat dig en del gott till kaffet... Det kan inte jag göra utan att få ett plus! Kämpa på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har ju unnat mig trots att jag inte borde. Varför ska det vara så svårt att låta bli?

      Men jag är absolut inte missnöjd, som du säger så är det ju ett minus. Och att det inte är större får jag skylla mig själv. ;)

      Radera
    2. Jag är en känsloätare och äter när jag är ledsen, arg, ensam... Osv. Det är svårt att bryta och jag faller ofta dit men det är bara att gå på igen, för man har inte misslyckats förren man ger upp!

      Radera
    3. Absolut! Och inte har jag gett upp!

      Jag är också en känsloätare, och visst är det lätt att ta till när man är ledsen, arg eller framför allt ensam. Då äter jag nog som mest faktiskt...

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?