Överraskningar

Jag utgår från att Lokförarn inte läser min blogg, han har aldrig erkänt att han gör och jag tror inte han gör det.

Men för att vara på den säkra sidan tänker jag inte skriva vad vi ska göra men ändå berätta att jag har nåt i "jackfickan".
Den 29 firar vi förlovning, 5 år sen vi valde att "byta" ringar och även om det var både up's and down's är det här mannen jag vill bli russin med. Att vi gifter oss sker väl nångång, när vet jag inte men det är heller inget som kommer berättas förrän efteråt. ;)

Men iaf, den 29 iår är en lördag och tillråga på allt är Lokförarn ledig den helgen. Då tycker ju jag att det helt klart passar sig att vi ger oss av någonstans. Nån romantisk weekend på nåt charmigt hotell, med jordgubbar och champange...

 
Sände en fråga till mina facebook-vänner och frågade efter tips och jag fick massor och jag tror jag hittat det vi ska göra. Ska ringa till dem i morgon och fixa :)


Sånt här gillar jag, att överraska och hitta på "tokigheter" och jag vet att Lokförarn uppskattar det.


Kommentarer

  1. Men så mysigt! Åh kommer dagen då ni blir man och fru så gör ni ju precis som ni vill. Man behööööver inte göra det traditionellt. Jag hade nog så här, 12 år senare, kunnat tänka mig att rymma, gifta mig vid en klippa vid havet bara jag maken och vigselförättaren. Hoppas ni får en mysig 5 års dag!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt!
    Hoppas ni får en kanonhelg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får supermysigt!

    Love U

    SvaraRadera
  4. Mysigt och kul att vara med om lite överraskningar i vardagen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?