Jaha så var det med det!

Ett frikort rikare och ett rör blod fattigare!
Läkaren konstaterade att jag troligtvis har kristallsjukan. Hon klämde och kände, vände och vred på mig och skickade mig till "stickrummet" där jag fick lämna lite blod, som för övrigt var första gången. Det gjorde inte speciellt ont heller fast bilden säger nåt annat ;)

Alla värden var bra och bortsett från "det i örat" är jag frisk. Har bokat tid hos sjukgymnasten Karin men hon har ingen tid förrän nästa måndag, pratade med en annan sjukgymnast som tipsade mig om övning jag kunde göra själv fram tills dess.

Kommentarer

  1. Vadå första gången?! Har du aldrig lämnat blod innan?! Vadå är du typ världens friskaste människa?! *chockad*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, first time vad jag kan minnas för blodpropp. Tydligen konstigt för när jag sa samma till Lokförarn så bara glodde han på mig :)

      Radera
    2. Blodprov, inte blodpropp!!

      Radera
  2. Usch kristalsjukan är inge rolig, hoppas du kryar på dig snabbt..

    SvaraRadera
  3. Vad jobbigt med kristallsjukan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?