Att delta i tävlingar

Chansen att vinna på internet-tävlingar är ju minimal och att sen delta i en tävling som Leila Lindholm har på facebook och tro att man ska vinna är ju som att hitta en nål i en höstack. Men man kan aldrig vinna om man aldrig tävlar... ;)

Man skulle dela en bild och en text samt lägga upp en bild på nån av hennes böcker eller något från hennes LeilaLindholms GeneralStore.
Här är mitt bidrag, ett hyllplan med lite div attiraljer samt hennes tre böcker. :) Hittade ytterligare par bilder med hennes kokbok och fick nästan beslutångets.

mitt bidrag till hennes tävling



 
De andra är bara bonus... ;)


Kommentarer

  1. Det du bidrog med var finast. Du vinner kanske med det! Lite tur ska man ju ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack anna! :)
      Ja, vi får väl se men jag tror inte det...

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?