Nu!!

Äntligen, nu är det gjort!
Dammsugningen blev av, jippie! ;)
Men ni ska ju inte för gudsskull tro att jag för allt i världen tog allt på en gång...
Icke! Jag pausade såklart mellan nedre och övre våningen, bara för att ge mig ut på cykeln. :)
Efter nästan 7km på 20min och en väldigt svettig Sara efteråt blev även övervåningen dammsugen.

Nu blir det lite kaffe och chill i soffan, lite os innan det är dags att snygga till sig och åka in till stan. Ska gå på bio och se Cockpit med anna med litet a.
Trevligt! :)

Kommentarer

  1. Pausar man för att cykla så snabbt så tycker jag det låter helt ok med en paus i dammsugningen :-)

    SvaraRadera
  2. Oj måste man snygga till sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, efter min cykeltur var jag rätt ordentligt svett så ja, behovet att snygga till sig var rätt stort ;)

      Radera
  3. Jag vill också följa med och se Cockpit......=)
    Synd vi inte bor närmre varandra...

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?