Feelgood-fredag

En himla härlig fredag måste jag säga...
Jag vaknade utvilad efter en god natts sömn, en helt okej dag på jobbet och jag kunde kompa ut en halvtimme innan. :)
Ombyte till träningskläder och gav mig iväg på min "sommarstugepromenad", en sträcka som normalt tar ca 40-45min. Idag tog det 36 min och det tycker jag är bra, det blev lite småspring men långt ifrån långa sträckor. Men det "lilla" är jag nöjd med för pw'n efter blev ju snabb :)
Lite plankan och ett gäng situps på det hemma sen.

Suttit ute och njutit av kvällen, druckit ett glas vin till min räksallad och tittat på allsången. Ville se SDF's nya låt :)
En feelgood-fredag alltså :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?