Det började bra...

Dagen idag innebar hämtning av en viss fröken a och vidare mot Mantorp. anna är/var ute efter en ny jobbväska, där hon skulle få plats med allt hon behöver. Hon har letat och letat men ingen hittat...
En tripp till Gunnes väskor kan betyda en hit men det kan också innebära en stor förlust, iaf på tid. Det finns två delar, en "billig" och en inte så billig del. Men både anna och jag hittade varsin och när jag ändå var wild, gick jag all-in och köpte en neccessär. Är jag inte crazy så säg?!? ;)

Väderspänningar i huvudet resulterade i sängliggande hemma sen, knapprandes på ipren och panodil, men framåt kvällen här kände jag en viss hunger.
Mys i trädgårn och främmande fick vi med av en liten igelkott. Perfekt eftersom den håller ormen borta!! :)

Så även om det blev en dipp under dagen, tycker jag att dagen avslutades på ett bra sätt. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?