Alla har vi olika metoder

Nån kör GI, nån kör LCHF, nån kör viktväktarna. Det är ISO, Dukan, Cambridge eller ja, you name it.
Jag har länge varit medlem (mer/mindre aktiv) hos Viktklubben. Stephan Rössner som ordnande en viktminskningssajt för Aftonbladet. Viktklubben går ut på att räkna kalorier och det funkar bra för mig. Sen att jag inte alltid är så disciplinerad har inget med sajten att göra.

Nu ska det räknas igen och förr satt jag kvällen innan, förde in i matdagboken vad jag skulle äta dagen därpå. Men med apparnas nya samhälle har de en app där man kan föra in när du ätit det. Perfekt!
Så planen är att appen och hushållsvågen ska bli mina bästa vänner ett tag framöver.

Kommentarer

  1. Heja dig tjejen! Jsg är med och kör igen när bebis tittat ut :) Redo som bara den! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?