Ähme va f...


Inne hos fru H läste jag om ett oförklarligt argsint humör och jag kände detsamma när jag kom hem här efter träningen...

Disken stod kvar
Svampen var fortfarande inte rensad
"Spat" från saltgurkan (som vi förövrigt inte vill slå ut i slasken eftersom det är så salt) stod kvar på spisen
Dem grova rågkusarna (som jag hade tänkt ha den förbannade svampen på) var slut och det här upptäcker jag när svampen (den JAG rensat) redan låg i pannan...
Springer till frysen (den har vi på övervåningen, låt mig inte förklara just nu) och hittar inget bröd!?! Det finns inget mjukt bröd, jag vill ha mjukt bröd till svampstuvning!!

Känner hur frustrationen kokar i mig tills jag faktiskt kommer på att jag har ätit dåligt på eftermiddagen, bara nån "vit" macka med skinka på vid 3. Inte det bästa alltså!
Min frustration betyder först och främst att jag är hungrig, blodsockret är säkert superlågt (än vanligt) och jag blir då irriterad på minsta lilla.
För Lokförarn åkte ju strax efter mig och jobbade han med, så om inte jag hann med allt det där i morse kan jag ju inte riktigt räkna med att han skulle göra det.

Jo, träningen "hos Kalle" gick bra.

Kommentarer

  1. Men då var det väl skönt att gå till "Kalle" och träna bort irritationen? Jag skulle ivarje fall velat springa bort min, men kan inte... Men i morgon då j*vlar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, fast nu hände ju allt efter träningen så att träna bort irritationen "gick" ju inte... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?