Rörig?

Vad tycker ni om den nya headern?
Är den rörig?

Kommentarer

  1. Inte alls rörig, jättefint tycker jag. Funderar själv på något sånt, men har inte fattat hur man gör. Sån är jag!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den är jätte fin! Ombyte är kul!!

    SvaraRadera
  3. Nej den är fin. Gjord i ps?

    SvaraRadera
  4. Headern är inte rörig, däremot vet jag inte om jag gillar typsnittet du skriver med......visst är det snyggt och ser ut som om det vore handskrivet men jag tycker det är lite svårt att läsa....annars är din sida jättefin!
    Love U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte den var lite söt men upplever nog den svårläst med. Jag tycker Times är så boooring men får nog kolla om jag hittar nån annan :)

      Radera
  5. Jag kommenterade via mobilen men lämnar en ny via datorn. För nu ser jag nämligen att typsnittet är väldigt likt Comic Sans... Jag ser att det inte är det men det liknar det. Och jag är typ med i fb-gruppen "Ban comic sans" så nej det här går fetbort. Från o med nu får jag bara surfa in hit via mobilen! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, "Ban comic sans"... Ja, det finns då grupper till allt. ;)
      Jag får väl ändra till nåt annat då ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2