Pyssla om sig själv

Det finns många små grejer man kan göra för att pyssla om sig själv. Måla naglar, fixa fötter med bad, fil och målning av tånaglar, raka/vaxa ben, plocka bryn, färga håret, ja you name it.
Framåt sommaren tycker jag det är trevligt med fräscha (ja, det är ju förstås alltid trevligt, året om) naglar och då framförallt långa med fransk manikyr. Jag pillade för om åren själv men blev aldrig nöjd. Nu unnar jag mig en stund i nagelsalongen hos Rose-Marie i Motala, pysslar om mig själv och slipper bli irriterad på de små vita klistermärkena som skulle sättas på naglarna som mall. :)
När du pysslar om dig, vad gör du då?

Kommentarer

  1. Egna naglar? Ingen gel? Jättefina!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är supernöjd! :) Det är gel fast ingen förlängning, bara förstärkning. :)

      Radera
    2. Tack, jag är supernöjd! :) Det är gel fast ingen förlängning, bara förstärkning. :)

      Radera
  2. Hejsan!
    Så snygga de blev :).
    Jag brukar mest fixa håret och ögonbryn+fransar på salong. Sen har jag och tjejerna ibland spakvällar hemma då vi fixar oss och äter nåt gott.
    Ha en bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?