Galet roligt

Vi hade galet roligt igår, många skratt och många kramar och ännu mera skratt.
Gott att dricka, chirre som Suss lite ungdomligt kallade chipsen och många diskussioner huruvida vi var gamla eller inte. Ta lite kort på galenpannorna och då framförallt Thessan som hatar att vara med på bild är ett måste. Det har liksom blivit lite av en sport att genom uppfinningsrikedom försöka få med henne. Jag lyckades ett par gånger igår och fick henne till och med att ställa upp på ett kort men det kortet försvann, om jag så typiskt lyckades deleta det eller nåt.
Dagen idag kunde ju ha börjat bättre, knappt nån sömn, alkohol och en kebab som avslutning på kvällen innan är inte det bästa. Men med tandborstning, dusch och frukost mår man genast lite bättre.

När jag är borta så här blir jag som barnen, jag får hemlängtan och vill helst bara åka hem. Fler nätter än 2 vill jag sällan vara borta från både hemmet eller Lokförarn. Däremot tror inte jag att saknaden efter mig är lika stor... *haha*
Innan hemresan tog jag svängen förbi kyrkogården där både mina mor- och farföräldrar ligger begravda, tittade även till min faster som också ligger där. Vi har alltför många såna här ställen att besöka tyvärr.
Nu sitter vi i "groggisen" och njuter av kvällen, klarblå himmel och vindstilla, kan det bli bättre? :)

Kommentarer

  1. Härligt att få en riktig tjejkväll! Ni ser ut att ha haft kul! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?