En vecka kvar

På Facebook läser man varannan statusrad att folk gått på semester just idag och det är ju superhärligt, för er och jag unnar er verkligen glädjen över kanske 2-5 veckors av oplanerade idéer och slöa timmar. ;)

Själv jobbar jag 5 dagar till, på sommaröppet med 43 barn, 5 dagar där man försöker lära sig namn, vem som har vilken allergi, vem som har blöjor, vem som är rymningsbenägen osv osv. Sommaröppet där 43 barn har två föräldrar (minst), syskon som kan hämta... Sommaröppet med nya arbetskamrater där vi trots allt har olika åsikter och värderingar men som man måste samsas under samma tak.
Det är tur att jag går på semester veckan efter... ;) Och tur är att jag har Pilla på plats <3

Och smultron ska bara träs på strån så är det bara ;)

Kommentarer

  1. Jag går på semester idag :-) Låter inte så kul det där med sommaröppet... Om 5 dagar är det fin tur! Då har jag bara två veckor kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast det låter nog värre än vad det är, men visst hade jag inte haft Pilla hade det varit skittrist rent ut sagt. ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?