En härlig start


Det fick allt bli en stavpromenad idag med, och träningsvärken är ett faktum. ;) Imorgon får det bli en "vanlig" promenad utan pumpstavarna. 
Har rensat en rabatt som sett "asatrist" ut och det är bara att konstatera att jag har inte gröna fingrar. Rensa rabatter är inte det roligaste men tyvärr ett "måste" om man bor i hus, för i lägenhet vill jag inte bo i igen.  Skönt att inte ha grannar inpå och tänka på att man stör eller blir störd. Så jag får ta det "onda" med det goda liksom. Men hur som haver, just den här rabatten är lite av en akilleshäl för mig. Varje år säger jag att jag ska gräva upp den och ta bort eller göra om den men ibland är det mycket snack i liten verkstad liksom. Men eftersom jag nu skrivit om det här kanske jag känner mig otroligt manad framåt hösten att göra om den. ;)

Solen skiner här så efter ytterligare en kopp kaffe nu och lite uppdatering på fb och blogger tänker jag lägga mig i hängmattan och läsa lite.

Det är skönt att vara ledig! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?