Vilken miss


Middag och bio, det är inte ofta vi går på bio och det har väl att göra med det är sån skillnad i smak på vårt filmintresse. Eller man kan säga mitt filmintresse och Lokförarna ointresse... Men han valde att låta mig välja och det gjorde jag. Inte det bästa valet när man så här i efterhand vet. Vi såg Dark Shadows av Tim Burton där han valt Depp (självklart) som huvudrollsinnehavare men det var många andra kända namn också som tex Michelle Pfeiffer och Helena Bonham Carter.
Innan bion käkade vi på Hamlet, helt okej och på så sätt slipper man köpa en massa snask. ;)


 Men även om filmen blev lite av en miss så var kvällen rätt mysig :)

Kommentarer

  1. Bara att komma iväg på bio är ju mysigt. Att filmen inte var den bästa får du väl trösta med att ni hade fribiljetter.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Lika självklar som Depp är ju Burtons fru i en av rollerna ... Helena Bonham Carter, alltså ;-)

    SvaraRadera
  3. Jaha Anni, det visste inte jag att dem var gifta. :) Ja, då är det ju självklart att hon också är med förstås. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?