Vilken dag


Fredag, 1juni och den årliga förskolerådsutflykten...
Regnet stod som spön i backen redan innan vi skulle åka till Valla, fördelen var att väl där skulle en del vara inne på Fenomenmagasinet men en del skulle också vara ute...
Regnet fortsatte att stå som spön i backen och det var 6grader, vi blev blöta och frusna, trötta och träliga. Föräldrar som tagit ledigt för att vara med sina barn den här dagen, valde att avbryta och åka hem istället. Vi gav det till halv elva, innan vi gjorde detsamma...
Tillbaka på förskolan serverade vi maten vi hade haft med oss och trots kylan sen tidigare hade både barn och föräldrar stor aptit. Jag slutade tidigt eftersom jag hade öppnat och jag hade sen tidigare bokat tid för lite nagelfix. Så det passade ju ypperligt att få pyssla om sig själv lite efter den regniga förmiddagen. :)

Regnet står fortfarande som spön i backen så jag tar helt sonika och kryper upp i soffhörnet och tittar på tv. Vad gör ni andra idag?

Published with Blogger-droid v2.0.4

Kommentarer

  1. Svar
    1. Tack! :) Ser fram emot att de ska växa till sig nu bara :)

      Radera
  2. Åh fina! Åh kallt var det idag här med!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?