Varför har man ingen koll?

I går hittade jag fribiljetter till SF på kylskåpet och som tyvärr går ut i morgon,  varför har man ingen kolla på såna här grejer. Jag vet ju att biljetterna har vi haft länge...
Men så idag får det alltså bli biosalongen och med tanke på vädret gör väl inte det så mycket.
Nu kommer ju ett annat dilemma, vad ska vi se?
Jag kan tänka mig en hel drös av filmerna som går just nu men jag vet att för Lokförarn var det inte många som han kunde tänka sig. Jag skulle vilje se Dark Shadows och jag håller tummarna att han kan tänka sig den med. ;)

Kommentarer

  1. Jag vet inte hur många gånger jag upptäckt presentkort, biocheckar och sånt någon dag försent. Surt!
    Mysigt att knö ner sig i en biosalong när vädret är så här! Kanske skulle ta mig i väg i kväll...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2