Efterlängtad semester

Nu har det gått ett par dagar sen jag bloggade sist, fråga mig inte varför...

Idag börjar min veckolånga semester, jag är ledig fram till måndagen efter midsommar. :)
Jag började med att besöka sjukgymnasten igen, fick klara direktiv om "bevakad" träning av experter för att bygga upp muskler i mage/rygg. Ska försöka ordna så att jag har möjlighet att träna på arbetstid, för det påverkar ju mitt arbete det här med tanke på att man böjer, vänder och vrider på sig, sitter på golv hela tiden osv osv.
I tisdags köpte jag mig en ny leksak, band upp mitt mobilabonnemang igen och fick med mig en iPhone 4s hem. :)Tog sin lilla tid att gå igång den, ingen service stod det bara trots synkning med iTunes. Det slutade med att jag ringde Teliasupport och vilken hjälp jag fick, tusentack Telia!
Ny frisyr har jag ju med och är supernöjd, tänkte en bild måste ju visas.

Nu ska jag vila en stund...

Kommentarer

  1. Härligt med semester! Vi kanske kan försöka ses ngn dag? Jag jobbar iofs men ändå. :-)
    Vad gillar du nya fånen? Jag är störtkär i min! Ingen service stod det på min med men man var tvungen att ringa in och få simkortet aktiverat först så det var inget konstigt med att det stod så. Men jag har tele2 så det kanske var annorlunda för dig?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Din lilla tekniknörd....och jag är likadan. Fast jag får allt vänta till december innan det blir någon ny lur för då går min bindningstid ut....

    Ha en härlig semester nu!
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?