Alltså det här är inte okej

Hörrni mina vänner, vissa saker är okej och vissa saker inte!
Igår kom vi ut i vår lilla groggis och jag upptäcker en j*la massa katthår på duken. Det är inte okej eftersom vi inte har katt själva och inte är några direkta kattmänniskor. Men i det stora hela om man jämför med vad som bor under groggis känns lite katthår ganska harmlöst...


Visst är den lite söt på den här bilden, men det är ju en platt bild och inget som kan hoppa upp och bita dig i rumpan. Okej, det gör väl inte en grävling i verkligheten heller men ni fattar vad jag menar.
Just nu går Lokförarn i "gillra-fälla-tankar" (hoppas jag) för som läget är nu vill jag inte vistas mer än nödvändigt i trädgården... 

Kommentarer

  1. Näe usch!
    Här i området finns det skunkar och tvättbjörnar men som tur är har jag inte stött på nån än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas den lilla rackaren är borta, vi har skrämt den rejält hoppas jag. Lokförarn har jagat den och det verkar som om det hjälpt men det återstår att se ikväll... Men visst är det otrevligt...

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?