Vad tänkte jag?

Det kommer bli skitsvalt att sova inatt...

Kommentarer

  1. oh, vad skönt.....not!
    Hur tänkte du nu? Hoppas du har kylbalsam eller after sun lotion hemma......
    Misstänker du glömde bort dig i hängmattan, boken var väl för bra....jag menar det är ju det jag alltid lyckas med...=)

    Love U

    SvaraRadera
  2. Somnande du i solen kanske ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktiskt inte, visst låg jag i hängmattan en stund men det var bara en kortis för de blev för varmt. Men det blev visst lite rensning i rabatter och lite annat plock och svett blev jag med så det kändes ju inte... förrän nu...

      Radera
  3. Men Sara då! Man måste ju smörja in sig! Hoppas natten blev bra trots färgen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2