What to do?

Jag tror jag blir galen!?!
För ungefär ett år sen köpte jag mig en ny telefon, en HTC wildfire S och är supernöjd. Ungefär fram till nu vill säga...
Nu strular den som attan, låser sig och startar appar utan att jag en varit i närheten av dem själv. Trälar när spotify är igång och "laggar". Nån annan som har samma problem?

Galen blir jag iaf och funderar nu på att byta telefon och lagom till det här går bindningstiden ut för det abonnemang jag har. Så läge att byta upp sig kanske? :)
Eller är det så att jag uppmärksammat problemet i mobilen för att abonnemanget tar slut snart och jag har möjlighet att binda ett nytt och få en ny mobil?

Vad tror ni? ;)

Published with Blogger-droid v2.0.4


Bilden har ju förstås inget med texten att göra ;)

Kommentarer

  1. Säger bara en enda sak. IPHONE!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var min tanke Cissi... ;)

      Radera
  2. Håller med - iPhone :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?