Ibland måste man påminnas...

På rasten idag loggar jag in på bloggen och finner ett inlägg om vänskap och definitionen av vänskap hos Ting. Det fick mig att fundera och klyschan en vän är någon som vet allt om dig och fortfarande gillar dig är ganska passande. Ömsesidigt tillit och ärlighet, glädje och sorg, med- och motgångar...

Jag har en vän från högstadiet som jag gjort mycket bus med och som jag fortfarande har kontakt med. Vi pratar inte varje dag, vi ses ännu mer sällan men jag känner ändå att hon är en av mina absolut bästa vänner. Nu var det ett tag sen vi pratades vid men genom inlägget hos Ting blev jag påmind. Det behövs ibland och nu har vi avhandlat vad som hänt sen sist och till och med lyckats boka in ett par träffar framöver.


Love you vännen! <3


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kommentarer

  1. Helt sant! Man ska omge sig av dem som gör att man mår bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?