Helgen går fort den med

Tiden bara rinner iväg och inte blir det mycket gjort...
För att ursäkta min bloggfrånvaro har det berott på att jag knappt har ork eller möjlighet att sitta vid en datorn. Att sitta några längre stunder gör alldeles för ont även om jag är på bättringsvägen. Vi (eller snarare Mikael the kiropraktor) har hittat problemet på min "skada". Jag har muskel-ischias men jag vill inte gnälla mer så nu är det stopp på det. Jag är på bättringsvägen och har mest bara ont på morgonen och på kvällen, men som sagt att sitta längre stunder är alldeles för jobbigt.
Just nu ligger jag på magen, vilket i sin tur gör de svårt att skriva... :) Alltid är det något!

Helgen har varit lugn, här hemma har Lokförarn varit dålig. Det tog en vecka sen åkte han på samma sak som jag hade förra veckan. Han var lagom glad över att jag smittat honom...

Annars har jag inget viktigt att blogga om, det händer liksom inte så mycket just nu känns det som. Man sover, äter, skiter, jobbar, fixar hemma och sen sover igen. Och så ringer klockan och vips var det samma visa igen...
Ser fram emot vår lilla resa som sker snart, lite avbrott i vardagen liksom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2