Det gick bra

Okej, att befinna sig i solen under gårdagen fick ett "snörpligt slut", efter dusch och aftersun-lotion skrek min hud på mig och bad mig fara åt skogen... Det hettade ganska rejält och jag var ganska orolig över att det skulle övergå i soleksem (eftersom jag är lite känslig mot första solen) men det gick bra. Jag fick sova och visst kändes det i huden när man skulle vända på sig men nämntvärt varmt var det inte.

Tog en skön kvällspromenad igår, höften går framåt och efter sista träffen med kiropraktorn sa han att det hade gått tillbaka och att det bara var musklerna runt nu som skulle återställa sig till sitt ursprungsläge. Det gör visserligen ont fortfarande i vissa lägen men det känns bra. :) Ska dock åter till kiropraktorn midsommarveckan, för en eftercheck bara.

Fast nu kallar nog sängen och min bok...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?