Valborg

Imorgon är det en sån där rolig klämm-dag, har du ledigt?
Jag jobbar, jag erbjöd mig visserligen eftersom Lokförarn ändå jobbar och då sparar jag hellre semesterdagen till att göra något tillsammans med honom.
Jag menar ärligt, vad gör man inte om man är hemma och ledig själv? Jag städar och pysslar hemma, och är det värt att ta en semesterdag för det? ;)

Men om du är ledig? Vad tänker du göra? Har du något speciellt bokat?
Ja, det är valborg i morgon och nån brasa borde man väl besöka men ska ni ha gäster?
Hur stort är valborg för er?

Kommentarer

  1. Vi brukar vara ensamma på valborg o är det även i år. För första gången ska vi kolla brasa m barnen. O vi är lediga alla fyra.

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar. Nya jobbet har inga klämdagar. Trist men men... Johan är ledig och ska åka och bada med Melvin, på kvällen blir det brasa som Melvins scouter håller i.
    Trevlig Valborg på er!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?