Ur fas

Alltså det här med mitt onda i höften/benet.
Jag tror jag blir idiot snart, jag är så trött så trött...
Imorse vaknade jag redan vid 3 och kunde för allt i världen inte somna om eftersom det gjorde så förbannat ont. Och det onda sitter liksom inte bara i höften, för det kan jag parera i sängen så jag ändå kan sova, utan det onda sitter nere vid fotknölen och upp mot vaden. Och genom det spänner sig vaden och nästan krampar och det är det som håller mig vaken.
Ipren hjälper inte och efter besöket hos kiropraktorn i torsdag gjorde det hela sämre. Ska ringa till honom och prata för att ev avboka det besöket jag ska göra hos honom på torsdag.

Tog 1 ipren och 2 panodil på förmiddagen idag och visst känns det i höft/ben men långt ifrån som det brukar. Hemma har jag även en förpackning med Diklofenak som jag tänkte ta till kvällen.
Men jag är ju så trött, att få kaffe intravenöst vore inte så dumt för då kanske jag kunde hålla mig vaken...

Zzzz

Och inte får jag sova ikväll tidigt i kväll heller, förskoleråd till 20.30 men efter det sen får det bli en snabbdusch innan sängen kallar. Jag känner mig ur fas med sovklockan...

Kommentarer

  1. Men stackare. Ring och rådgör med kiropraktorn för ibland kan det behövas att det blir värre innan det blir bättre så det är inte alls säkert att det är smart att avboka.

    SvaraRadera
  2. Usch det lät verkligen inte roligt. Hoppas det blir bättre snart! Jag fick tips om en thaimassös i lkpg som tydligen är toppen och. Som även utför medicinsk thaimassage. Kanske värt att testa?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?