Två saker att se fram emot

Idag ordnade jag två saker som jag "ser" fram emot, den ena sker redan på torsdag. :)
Jag fick ringa till kiropraktorn idag, vaknade i morse av att jag hade superduperont i höften. Jag har haft ont i ett par dagar till och från, det har gjort mindre ont när jag rört på mig men så fort jag satt mig ner eller sovit gör det så ont att jag knappt vet vad jag heter.
Nu blir det ett återbesök hos Kiropraktorn-Mikael och se vad han kan göra för underverk. Ska dubbelkolla med honom om de övningar jag gör när jag tränar, hur de påverkar och om han har några tips på vad jag ska göra.
Den andra saken är en föreläsning i maj, med Olga Rönnberg. Ni vet den kvinnliga tränaren i Biggest Loser. Det ska bli spännande...

Har haft en lång dag idag, jobbat till fyra och sen kvällsmöte på det. På torsdag blir det kvällsmöte igen och nästa vecka har jag ett på tisdag. Sen är det nog inget på ett tag...
Så nu blir det sängen, läsa lite och ladda för en ny dag i morgon. :)

Kommentarer

  1. Tråkigt med din höft, hoppas du får ordning på det.
    Olga Rönnberg vore riktigt intressant att lyssna på, förstår att du ser fram mot det.
    Mycke möten på kort tid, konstigt att det alltid hopar sig så i perioder.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Jag tänker komma och hälsa på dig i sommar - så en till sak att se fram emot :)

    Hoppas kiropratorn gör underverk imorgon! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen Elin! ♥

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?