Oj vad jag har varit dålig på att blogga, men jag har varken haft lust eller ork att göra det. Har inte haft något att blogga om utan mest njutit av påsken och dess ledighet.
Igår blev det inte många knop, läste mest och tog det lugnt. Vädret gjorde ju liksom inte sitt till heller.

Två dagar kvar på den här veckan att jobba, är ju ledig fredag pga av begravningen för mormor. Än är det inte bestämt om Lokförarn kan följa med eller om han blir kvar hemma. Jag ser inte direkt fram emot begravningen, det känns som om vi har fyllt vår kvot för begravningar nu för en tid framöver. :(

Kommentarer

  1. Däremot ska det bli mysigt att få träffa dig och kramas lite! Annars håller jag väl med dig angående begravningar.....det är så känslomässigt utmattande.....

    love U

    SvaraRadera
  2. Usch ja. Nu hoppas vi att ni får gå på bröllop och dop istället när det gäller kyrkobesök!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja anna, det får vi hoppas. :)

      Radera
  3. Stackare...vet hur det känns. Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?