Men nu får det väl räcka?

Var hos kiropraktorn igår, diskuterade vad som kan vara felet med min höft/ben och den lustiga smärtan jag har. Det finns två alternativ menade han, ischias eller en diskutbuktning men det stämmer ändå inte med dessa två sa han. Jag borde vara stelare och smärtan borde inte sitta där den sitter. Hur som haver, jag fick i uppdrag att kontakta sjukgymnasten på vc för övningar och vara uppmärksam på om jag fick känselbortfall. Han masserade och knäppte lite på mig innan vi bestämde att vi skulle höras i nästa vecka på telefon. En Ipren och två panodil skulle jag fortsätta äta 3ggr om dagen.
Åker hem, fikar med Lokförarn, vilar en stund innan det är dags mat- och bakning. Åker på vattengympan, för det sa Mikael var okej bara jag lyssnade på kroppen. Känner mig pigg och tar tabletter när jag kommer hem för att få sova...
Men inte fick jag det inte, det har varit skytteltrafik till toaletten ca 1gg i timmen och ett konstaterande att jag ätit något olämpligt under kvällen. Usch, så dålig jag var. Sista gången var vid 4 och då fanns det inget kvar i lilla magen... Inte tabletterna heller så gissa om jag har ont.
Ursäkta för det otroligt trevliga inlägget men nu tycker jag ändå att det får räcka!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?