Fredagkväll

Så var det fredag igen..
Snart kryper jag upp i soffhörnet och antingen tittar på Let's Dance eller drar en repa med säsong2 av The Tudor. Det beror helt och hållet på vad jag är sugen på om en stund.


Idag har det varit vernissage på jobbet, barnen har skapat och vi i personalen har sett till att dem har hängts upp (kreationerna förstås och inte barnen) och förskolerådet har sett till att fika har funnits att köpa. Men en sån här eftermiddag kan ta lite på krafterna så jag känner mig sådär lagom mör.

Till råga på allt fyller min pappa 69 år idag och inte kan jag vara där för att fira!
Förlåt pappa och ett jättestort grattis på din födelsedag! Hoppas du blir firad ordentligt ♥

mina fina föräldrar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?