En hel mysig dag

Snoozade i morse, trodde jag men i själva verket hade jag stängt av klockan men som tur är var jag så pass vaken att jag reagerade på att inte klockan ringde igen.
Var ute på förmiddagen och barnen lekte medans jag stod och huttrade och ångrade att jag inte hade några långkalsonger på mig. Fy farao så kallt det var, blåste snålt och var allmänt trist. Hörde nån som hotade om att det kunde bli snö till helgen, det vill vi ju inte ha, inte nu!! Nu har vi ju fått känna på vårvärmen så då vill vi ju inte ha kylan tillbaka.

Framåt eftermiddagen kom regnet, och vad det regnade sen. Det bara vräkte ner men jag såg ändå ljust på dagen. Framåt kvällen skulle jag ju på "date", en fika-date med anna med litet a. Alltid lika trevligt att mötas över en kopp kaffe. :)
Nu är det dags för sängen, läsa lite och sen släcka för klockan ringer igen i morgon kl5...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?